Kypr

17.10.2015 12:49

Ahoj změnila se spousta věcí, zažila jsem divokou jízdu se dvěma nespravnými partnery, prožila jsem rok na Kypru a našla, teď už doufám, toho pravého. A teď do země bohů zvu i Vás :). Přítelovo rodina vlastni malý bar a hledají barmanky popř. hostesky. Vzhledem k tomu, že je to rodinný bar, je jasné, že žádné neslušnosti se konat nebudou :). Začáteční plat je 25e na den plus tipy, když uvidíme, že je slečna spolehlivá, plat se bude zvyšovat.  Šikovná dívka si může za den odnést 60 euro a to bar teprve začíná, po cíleném marketingu, může být leště lépe :). Já budu vždy na blízku a rodina také, ze vším pomůžeme, poradíme, sama nikdy nebudeš :). Do baru za tebou budu chodit. A teď máš i výhodu, pokud se bojíš leťet sama, protože jsem momentálně v Čr a tak by jsme letěli spolu. Neslibuji obrovské peníze, žádné nadstandarty ani jiné nesmysli, které lidé na internetu nabízí pod ,,slušnou prací´´. Ani si za Vás nenechám zaplatit, jako za kus masa. Jen bych ráda nějakou Češku poblíž a zároveň doplnit kvalitní personál do našeho baru. Potřebuju od tebe jen spolehlivost a základy angličtiny. Hledám dvě, max 3 holčiny. Těším se :)     

    Můj email: roni.wicz@gmail.com

Fb: Veronika Hlawiczková

 Tel číslo veřejně  nenapíši, ale po zkontaktování mě na výše uvedených adresách, ráda dám.